Näin rakennat yritysbrändin tekoälyn avulla

Nykyinen tila

Et ole liittynyt vielä

Hinta

Suljettu

Aloita

Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kurssin sisältö

TERVETULOA OPISKELEMAAN
BRÄNDIN STRATEGINEN PERUSTA
VAIHE 1A: Perustietojen kartoitus ja kilpailijoiden tunnistaminen
VAIHE 1B: Syvempi kilpailija-analyysi ja markkinastrategioiden tutkiminen
VAIHE 1C: Markkina-aukkojen ja trendien tunnistaminen
VAIHE 1D: Erottautumisstrategian määrittäminen ja markkinaympäristön synteesi
VAIHE 1E: Markkina-analyysin tiivistelmä
VAIHE 2A: Brändin mission, vision ja ydinarvojen määrittäminen
VAIHE 2B: Brändin mission, vision ja ydinarvojen viimeistely
VAIHE 2C: Brändin peruselementtien tiivistelmä
VAIHE 3A: Asiakasprofiilien tunnistaminen ja segmenttien luominen
VAIHE 3B: Asiakasprofiilien syventäminen ja yksityiskohtainen analyysi
VAIHE 3C: Asiakaspolkujen kartoittaminen ja kosketuspisteiden analyysi
VAIHE 3D: Asiakasstrategian määrittäminen ja kohdentamissuunnitelman luominen
VAIHE 3E: Asiakasstrategian tiivistelmä
VAIHE 4: Brändin toteutuksen projektisuunnitelma
IDENTITEETIN LUOMINEN
VAIHE 5: Brändi-identiteetin suunnittelu ja visuaalisen ilmeen kehittäminen
VAIHE 6A: Brändin nimeäminen ja nimen strateginen kehittäminen
VAIHE 6B: Brändin nimeämisen tiivistelmä
VAIHE 7A: Ainutlaatuisen pääviestin kehittäminen ja arvolupauksen luominen
VAIHE 7B: Pääviestin ja ingressin lopullinen valinta ja viimeistely
KÄYTÄNNÖN TOTEUTUS
VAIHE 8: Verkkosivujen strateginen suunnittelu ja perusrakenne
VAIHE 9: Lainsäädännön vaatimusten kartoitus ja lakisääteisten velvoitteiden suunnittelu
VAIHE 10: Asiakaspalvelumallin suunnittelu ja organisointi
VAIHE 11A: Sisältöstrategian perusteiden määrittäminen ja teemojen suunnittelu
VAIHE 11B: Sisältökalenterin ja tuotantosuunnitelman luominen
VAIHE 11C: Kanavien optimointi ja jakelustrategian luominen
VAIHE 11D: Sisältömarkkinoinnin mittaaminen, optimointi ja jatkuva kehittäminen
VAIHE 11E: Sisältöstrategian tiivistelmä ja käyttöönottosuunnitelma
LISÄMATERIAALIT
E-kirja: Opi rakentamaan yrityksesi brändi itse (44 sivua)
Brändin suunnittelu tekoälyn avulla -työkirja
Brändin rakentaminen tekoälyllä -tarkistuslista
Uusi osio
Testioppitunti 11 1 Kysely